Profession Connect | Docs
Magyar
Magyar
  • Bevezetés
  • Hirdetéskezelés
    • Hirdetési adatok
    • Template és szövegstruktúra
    • A XML adatfájl frissítésének gyakorisága
    • Hirdetéskezelés szcenáriók
  • Jelöltkezelés
    • Autentikáció
    • Hirdetés státusz és adatvédelmi szöveg lekérdezése
    • Jelentkező adatainak átküldése
    • Példák
  • Tesztelés
    • Tesztelési folyamat
Powered by GitBook
On this page
  1. Hirdetéskezelés

Template és szövegstruktúra

A hirdetések az előre leegyeztetett design-nak megfelelően jelennek meg. Ezeket az előre legyártott sablonokat nevezzük template-nek, egy Ügyfélnek több ilyen template-je is lehet, ezeket ahirdetésekhez külön-külön hozzárendelheti. A template tartalmazza a betűtípust, színeket, képi elemeket. Az egyedi sablonok készítése bizonyos gyártási költséggel jár, amelyet külön kell egyeztetni.

Egy adott szöveges mezőt kétféle szövegstruktúrában tudunk megjeleníteni:

  • wysiwyg (what you see is what you get) - azaz mindent azzal a szövegformázással jelenítünk meg, ahogy a partner a feed-ben átadja, sortörések, kiemelések, bullet pointok

  • text2list - sortörésenként automatikusan beállításra kerülnek bulletpointok a template-ben

Egy template-en belül a különböző mezőknél külön-külön be tudunk állítani másfajta szövegstruktúrát (pl: a Céginformációs mező wysiwyg, míg az elvárások text2list felsorolás), viszont ezt minden meghirdetett pozíció átadásnál figyelembe kell venni, tehát a feed-ben lehetőleg következetesen ugyanazt a szövegstruktúrát kell átadni mezőnként.

A sablon a template_id entitással kerül átadásra.

PreviousHirdetési adatokNextA XML adatfájl frissítésének gyakorisága

Last updated 1 year ago